זה לא מפתיע שישנן מספר גרסאות למקור החולצות הטי או חולצות הטריקו, כפי שאני נהגים לקרוא להן. בכל אופן, החולצות במקור נועדו לחמם את הגוף מתחת לביגוד החיצוני או כהלבשה תחתונה ולא נחשבו לפריט אופנה בכלל. הן אפילו יוצרו במיוחד עבור קבוצות ספורט למטרת ספיגת זעה מתחת לחליפות האימון.
הרוב וודאי יסכים שהחולצות קיבלו את הכינוי "טי" T SHIRT בגלל הגזרה שלהם, אבל אפילו במקרה הזה ישנן כמה גרסאות. חלק טוענים שהכוונה היא לחולצות אימון באנגלית ,training shirts, אחרים טוענים שהכוונה לקיצור המילה TEE כלומרAMPUTEE חולצה עם שרוולים קצרים. מוזר כמה כל הגרסאות נשמעות נכונות אבל דבר אחד בטוח, חולצות הטי נלבשו ונלבשות כי הן הכי מגניבות.
לראות אנשים שממש לובשים טישרט על חולצה אחרת או כפריט לבוש אמיתי, היה התחילה הלם תרבותי.
חולצות טישרט הפכו לפופולאריות באמת, רק כשידוענים כמו ג'ימס דין ומרלון ברנדו החלו להופיע איתם על המסך ובמופעים שלהם. הם הפכו לסמל וכולם רצו להראות כמותם.
מאוד מהר הקהל הגדול החל לייצר את כל סוגי העיצובים על החולצות, והם מילאו אט אט כל חלקה בחנויות המזכרות ובחנויות המוזיקה. בשנות ה-80 החלו לייצר חולצות עם אמירות טרנדיות ואמירות מצחיקות ושמות ידוענים ותמונות מנהיגים יתנוססו עליהן.. באופו הזה אנשים יכלו לדבר דרך החולצה שלהם, והחולצות הפכו להיות חלק ניכר גם מחנויות הבגדים.
היום, חנויות בגדים וחנויות מעצבים לא יכולות להיות מושלמות ללא נגיעה בתחום חולצות הטישרט והן הפכו להיות טרנד אופנה גובר ומתגבר.
בכל תחום הן הופכות לאופנה וכמובן הופכו להיות פונקציונליות כמעבירות מסר. חיילים מדפיסים חולצות כדי לשמר חוויות וכמובן כדי ליצור אחוות יחידה. תנועות הנוער יוצרות אחדות כשיש להן פריט לבוש משותף. כך גם החולצות משמשות בעלי עבקים כדי לקדם את העסק שלהם או כדי לתת מתנה לעובדים שלהם.
חולצות הטישרט היו בשיא האופנה בשנות ה-80 ועכשיו חוזרות במלוא העוצמה, בכל הגדלים והסוגים ובעיקר באין סוף עיצובים.
שירותי הדפסה על חולצות וכובעים לעסקים ולחברות.
בעלת תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים
יועצת לעסקים ובעלים של "סיפורי בדים- קידום מכירות ומוצרים"
בעלת ניסיון רב בתחום הקמעונאות בארץ ובחו"ל. ניהול מסחרי קניינות ומו"מ.